Salát s krevetami a hřebenatkami

by Jona

Dnes jeden recept na salát, který poslouží jako hlavní jídlo. V létě by byl asi ještě o stupeň zábavnější, ale ona ta letošní zima stejně není moc zima, tak co. Zařadit ho můžete do všemožných bezlepkových, whole30 a jiných paleodiet, je to samozřejmě i bez přidaného cukru, ale do low carb ho neřadím, protože jakmile někam narvete 1/2 manga, není to za mě dávno low carb, okej?

Množství je tentokrát na jednu porci, takže si ponásobte kolika jen potřebujete.

  • 6 marinovaných tygřích krevet (marináda: olivový olej, česnek, chilli)
  • 2 hřebenatky
  • pár listů hlávkového salátu
  • hrst polníčku
  • hrst cherry rajčátek
  • 1/2 manga
  • 1/2 avokáda

Než se vůbec pustíme do vaření, dáme na pár hodin marinovat krevety. Do misky nalijeme olivový olej, vymáčkneme stroužek česneku, přidáme 1/2 lžičky mletého chilli a zamícháme. Vložíme krevety, znovu jemně promícháme, misku přikryjeme alobalem a dáme na pár hodin odležet do lednice.

Když máme krevety marinované, dáme se do samotné přípravy. Krevety a hřebenatky vložíme na pánev a osmahneme. Z každé strany zhruba 2 minuty. Hřebenatky by měly být dozlatova, krevety výrazně oranžové barvy.

Do talíře vyskládáme listy hlávkového salátu, přidáme polníček, pokrájené mango, avokádo a rajčátka. Přidáme hřebenatky a krevety a servírujeme.

You may also like

Leave a Comment

Tato stránka používá cookies. Pokud s použitím souhlasíte, klikněte na tlačítko přijmout. Přijmout Více